Michael Jackson


2009-07-07 ♥ 22:27:29
Allmänt | Permalink

Idag har jag hunnit göra ganska mycket, t.ex. städa mitt rum (har till och med rensat min garderåb), sen har jag typ städat resten av huset, har varit själv hemma så ja. Jag känner mig duktig, men jag har också kollat på tv typ halva dagen;)
Jag säger bara, tack för att Mtv finns;) Och nu sitter jag hemma hos Malin, kolla hennes bdb, www.maalinkarlssson.bilddagboken.se

Jag såg på Michael Jacksons begravning på tv, fast det håller på ännu. Sen han dog (fast det bara var några dagar sedan) spelas hans musik på tv, radio hela dagarna.. helt sjukt, det finns ingen som kan ersätta han, ingen!


                                           R.I.P Michael Jackson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0