6 Juni


2009-06-06 ♥ 23:50:01
Allmänt | Permalink

heyyy(;
vaknade klockan 10 idag, så jag duschade å bytte om, ringde malin. Sen får vi inte till stan för att shoppa lite å åka ngra karuseller. Det var sjukt kallt, det började t.o.m att regna lite. Men vi hade iaf roligt ändå, två snygga killar på stan såg vi oxå, dem satt typ å väntade på oss;p
Ikväll har vi bara haft ännu mer roligt, vi gick till maxi och köpte glass som vi åt till Sverige / Danmark matchen. Vi målade Sveriges och Danmarks flagga på våra kinder, målade naglarna och satt med flaggan i handen(;
Jag kan inte heller fatta att det snart är sommarlov, bara fyra inte ens riktiga skoldagar kvar.. helt sjukt!
Jag kmr sakna alla jätte mkt, känns typ hemskt vill inte ens tänka på det.
Nu håller jag på att accp. bilder från malin, jag bjuder väl på ngra.

/EMMSS

  
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0