angsjön


2009-06-24 ♥ 19:35:40
Allmänt | Permalink

Idag vaknade jag klockan 11, sen gick vi ut och solade ett tag och köpte glass eftersom att det är sjukt varmt ute:) tror att det var ungefär 35 grader  i skuggan, härligt. Sen har vi hoppat studsmatta så man är helt slut i benen.. Men jag tror ändå att vi ska ut å hoppa igen;) Vi åt god middag, tacos och snart ska jag gå och köpa lite glass;]
Malle tkr att jag är tjock:(

Igår gjorde vi inte så mycket, idag har det kommit en massa folk hit, så jag och Malle satte oss och pratade på bryggan om killarna som satt på andra sidan, hahaha det var nicenice;d och Malin tkr att en kille är snygg, HAHA:)

Nu ska vi ut å hoppaa, hejjs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0