irriterad


2009-06-23 ♥ 08:34:55
Allmänt | Permalink

jo det är jag, vill inte säga varför.. men jag fattar inte(?) Jag gjorde inget fel och jag gick till dig på kvällen, då verkade du inte spec sur, aja pallar inte tjafsa elr ngt nu när du åker heller om du nu tänkt det.

Iaf, jag vaknade tidigt idag, så jag ska snart duscha och göra mig i ordning. Jag packade allt igår innan matchen och även lite igår kväll, känner mig duktig. Matchen gick bra, blev 3-1 eller 2-1 minns inte riktigt.
Igår gjorde jag inte heller spec mkt, eller jo jag skulle träffa Marre men det blev inte så. Ist åt jag for jag till Maxi oxh handlade sedan packade jag och for på match, blev inte mer av det..
ah hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0