dålig uppdate


2009-06-15 ♥ 14:28:04
Allmänt | Permalink

Spelade semifinal i regnet igår, förlorade med 2-0. Ungsdomscupen är inte alls lika rolig som umeå fotbollsfestival, dessutom äre många fler lag då(; Å vi kom typ sist, bra kämpat ändå tjejer.
Jag och malin skulle fara in lite tidigare för att se på ngra semifinal matcher, men malin orkade inte. (jag ville se på en speciell match) Men det regnade ändå så..

Idag har jag inget planerat, är förkyld så jag vet inte om jag orkar göra ngt. Jag ska i allafall ringa Malin snart, sen har jag inga pengar på mobilen så det är jätte drygt. Sen är det helt cpp, kanske köper en ny.
Just nu sitter jag bara här och degar å kollar på modegallerian.se och nelly.com , junkyard.se och det finns så mycket snygga kläder man vill ha. Hheheh
- Ha, ha,ha.. jag måste faktiskt spara lite pengar till Sthml också, sen funderar jag på att fara in på stan någon dag och köpa ett par till chinos, fast rosa eller turkosa.. vilken färg? (;

/EMMS

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0