Loooong night


2009-06-19 ♥ 13:01:40
Allmänt | Permalink

oja, det blev en long och rolig dag och kväll igår. Vi åt varma mackor till lunch hos mig, sedan cyklade vi till Maxi å köpte mjukglass, gottt vare:) Sen stod jag i kö i typ 30 min för att Marre ville ha ngn äcklig godis.. jajjee.
När vi kom hem hade vi nästan inget alls att göra, så vi skrev en lista utifrån de få saker som vi kom på.
å ja, vi lyckades inte riktigt att följa den, men nästan! Vi åt våra chokladmuffins, spelade the sims 1, lånade filmer av Rebecka och såg på en av filmerna (minns inte vad den heter, men den var sjukt äcklig å läskig..)
Medans jag och  Marre gick till Rebecka bakade Marres syrra kladdkaka, Det var super gott;] JAg gick hem efter filmen som slutade vid ungefär ett (?)

Idag är det midsommar:)
Det var planerat att jag skulle träffa Marre idag också, hinner nog vara med henne en stund innan jag ska fara och äta middag hos min moster å fira midsommar, sedan ikväll ska jag vara med Marre, så vi får hitta på ngt roligt:)
Å JUSTE, bilder från igår kommer senare idag/ikväll!

hejjjjjjs


Kommentarer

Maria

sjukt roligt igår! :) <3

Men texas chainsaw massacre var aaaaaaaas läskig blää =(

2009-06-19 ♥ 13:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0