MARRE:(


2009-06-11 ♥ 18:39:48
Allmänt | Permalink

Jag höll nästan på att glömma en sak, en viktig sak.
Maria är en av mina bästa kompisar som jag har kännt längst av alla. Ända sen förskolan på Kolbäckskolan, har många fina minnen därifrån. Synd bara att jag inte kan lägga upp någon bild därifrån, har inga på datorn.
Jag minns även att vi gick på en annan skola som heter Matrisen, där gick vi ett tag när Kolbäckskolan byggdes om.
Sedan när Maria gick i ettan å jag i tvåan bytte vi skola samma dag till den bästa, Carlshöjdsskoan(;
Jag har så många fina minnen med dig Maria, önskade att jag kunde skriva upp alla, men dem är allt för många:)
Älsk

Kommentarer

Maria <3 Emma

Jag börjar ju gråta när jag läser detta :'(

Shit ungefär 10 år i samma skola.. Och en miljard minnen. Pepparkaksdegen, gogosarna, kasta sten på Linns sandslott och gömma oss bakom ett träd, alla tröjor som var äkta Emma tröjor som du hade på kolbäck hihi, och massa mer som skulle ta en dag att räkna upp<3 Och alla dagar nu på Carlshöjd vi har gått med varandra till skolan nästan varje morgon och jag aldrig har varit klar när du kommer, ibland hade jag pyjamas på mig när det var 5 min tills vi började typ också var jag tvungen att ha helt spikrakt hår, annars kunde vi inte gå :] Och du fick aldrig cykla för nära trottoaren när du skjutsade mig på cykeln ;]Och alla gånger jag har varit med dig på rasterna och träffat dig i korridorerna och cafeterian.. Aldrig mer kommer det att hände på C-H :'( Jag är på en skola. Utan dig. Det känns fel. Vi har ju alltid gått på samma skola, det borde vara så!



Oj vad långt det blev hihi ;] Men du är en av de bästa jag har och jag har känt dig längst av alla mina vänner<3 Jag älskar dig Puss :* C-H kommer inte bli samma sak utan dig.. :/

2009-06-11 ♥ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0