så typiskt..


2009-06-17 ♥ 10:55:11
Allmänt | Permalink

Jag vaknade för ett tag sen, ovanligt tidigt faktiskt. I allafall, jag måste fara in på stan igen för att byta ett par vita tygskor på DNA som jag köpte igår. Jag kollade igenom dem men såg inte en spricka i skorna ( de satt en prislapp över den;s ).
Jaja, en dag till på stan skadar väl inte(; JAg får väl trösta mig själv med en glass, eftersom att det också är så fint väder, äntligen kmr sommaren. Så nu får vi inte klaga, bara hoppas på att vädret fortsätter som det är nu:)
Juste, det blev ett par rosa chinos från bikbok, JETTECOOLA;d

Nu ska jag äta frukost och fixa mig, tror faktiskt att jag ska ha mina rosa chinos idag, awesome.
Inge mer skrivande nu, upptaderar senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0