schools out!


2009-06-11 ♥ 18:29:24
Allmänt | Permalink

Jaaaap, nu äre slut med carlshöjdsskolan å sommarlov. Jag kan seriöst inte förstå att det var sista dagen idag som jag gick i c-h korridorer och sa hejdå till alla lärare och kompisar. Men visst kommer vi hålla kontakten och träffas, men det är inte samma sak som att träffas varje dag i skolan, det är verkligen inte samma sak. Jag vill inte tänka på att det är slut, sen grät alla när vi skulle säga hejdå, usch det var så hemskt:(
Tack för alla underbara år:)

Klockan 9 i morse var vi ute och hade avslutningen där det sjungs från förskolan, 1:an, 2:an o.s.v. och det hölls tal från rektor och avgångsklasserna. Sedan samlades vi i stora no:n för sista gången och fick vi våra betyg och kramade våra lärare och sa hejdå på riktigt. Fick även presentkort från Skol IF. Min kusin Nina och hennes kille kom på avslutn. och överraskade mig, det var roligt:)
Sen åt vi på Great eastern och shoppade lite på stan. Jag köpte, ett par jeans leggings, en ny svart sport top, sedan la jag undan ett par vita tygskor som jag kanske ska köpa. Men jag får ju inte köpa för mycket innan vi far till Sthlm. (;

Nu ska jag ta mig till Malin och hjälpa henne med hennes nya blogg, ska fixa en header. Det blir nog bra, och i morron äre ungdomscupen som gäller, ska spela mot Mariehem SK på Campus kloackan 11.30 Wish me luck! ;)
På eftermiddagen blire väl och vara hemma om jag inte har match igen, annars kommer jag att få lite besök.
Fyller nämligen 16 år, känn bra:) 


                                                             9B


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0