I have a dream..


2009-10-08 ♥ 17:36:04
Allmänt | Permalink

Slutade tjugo i fyra idag, usssch jag hatar att sluta sent.. ekologiiiiiprov imorgon, taggar galet mycket, eller inte? Ekologi gör mig bara förvirrad, ska snart plugga på det så jag inte behöver sitta hela kvällen. Hade egentligen ingen lust att gå på naturkunskapen för vi hade tre timmars hål innan, men det var nog bara en bra repetition för provet imorgon;)

Jag och Malin gick till stan en sväng på lunchen och åt på subway (igen) och kollade på kläder och skor. Jag testade UGGS, aaaw dem är så himla sköna, men kostar en del..  Sen såg jag en fin tröja på Hm, så ja den kanske jag kommer hem med om någon dag;) Och det är ingen fotboll fören i November, så ja nu äre rätt så lungt, förutom alla läxor och prov.

Ska plugga nu!







Är låga eller höga snyggast?;)


Kommentarer

Malle

synd att dem är så himla dyra, xd

haha bara fjortisar som har sånna skor (A)

sen ville du ju ha en ny jacka ;D



emma = wanna bee fjortis. xd

2009-10-08 ♥ 20:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0