TV KVÄLL:)


2009-10-06 ♥ 18:43:16
Allmänt | Permalink

Hej igen, kom hem för ett tag sedan. Det blev ett par svart/vit/lila Nike skor, kommer förmodligen köpa ett par varmare när snön kommer om det skulle bli för kallt. Asså gud, jag har aldrig haft det så här jobbigt när jag ska köpa skor, förut gick man in i en affär och såg man ett par snygga skor köpte man dem. Hahha nu stod jag typ där i en timma och tänkte, menmen, jag är nöjd:)

Nu ska jag och Marci äta lasagne och ikväll ska vi kolla på DH, guuud va' jag har längtat! Så det ska bli roligt, sen måste jag plugga lite mer.. Nu när jag helst vill ta det lugnt o kolla på tv o så måste jag ändå plugga:(
Jaja.. jag antar att det är fler som måste plugga, right? ;)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Mathilda

Svar: Fast vem har inte?! ;D

Nu när vi pratar om det längtar jag ännu meeer!! :o :D

2009-10-06 ♥ 19:10:45
http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0