MALIN ÄR SÖT IBLAND


2009-09-16 ♥ 15:30:35
Allmänt | Permalink

Just efter DM matchen igår..

Tränare Janne: Tjejer, jag måste få säga en sak..
Vi: Aha vadå?
Tränare Janne: VI ÄR VIDARE I SM IAF! Ett lag hade hoppat av..
Vi: VA? ÄRE SANT? WIHOOO:D:D
Alla blev jätte glada, hälften började typ grina;]
Mallle: Hahah vadå SM? Vad är det?
Jag: Men hallå? Vi är vidare!:D
Mallle: Jaha, men jag fattar fortfarande inte? xd
Jag: Men åh, VI ÄR VIDARE I SM, VI SKA TYP FARA TILL FALUN O SPELA! Ett lag hade ju hoppat av, minns du?;)
Mallle: Hahahah, jaha nu tror jag att jag fattar:D

HAHAHAH Malin du kan vara söt ibland;]


Kommentarer

MALLLE

men hahahahaa,jag visste vad sm var, xd

bara det att att jag var trött efter matchen (A)

2009-09-16 ♥ 15:32:47
Mathilda

Svar: Visst är han? ;D :D



allt bra med dig?

2009-09-16 ♥ 15:45:45
http://mathildas.blogg.se/
Mathilda

Svar: Jo, det är bra här med :)

2009-09-16 ♥ 17:11:15
http://mathildas.blogg.se/
Marre

sv: Crazy taxi som finns på facebook :D Superkul, du måste testa haha och med din vinnarskalle så kommer då säkert att slå mitt rekord ;]<3

2009-09-16 ♥ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0