SJUK:(


2009-09-12 ♥ 11:05:55
Allmänt | Permalink

Men åååå!
Jag hatar att vara sjuk, speciellt nu när jag skulle spelat fotbollsmatch med dam laget klockan två. Hoppas att det går bra för dem iaf, jag önskar att jag kunde vara med:( Är jätte förkyld och har ont i halsen, ha rtyp ingen röst kvar.. Men jag hoppas att det går över tills på tis för då är det F16 DM FINAL, å det tänker jag då inte missa!

Igår kväll följde jag med Malin och Emil till maxi, sen köpte jag lite godis och såg på film när jag kom hem:)
Fast jag somnade ganska fort iaf;] Idag ska jag bara vila och ta det lungt, typ se på tv heeeeeela dagen, chilllll.
Ska snart ringa Marre om jag ens orkar prata, hahha:(
pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0