SM NÄSTA!


2009-09-16 ♥ 13:27:34
Allmänt | Permalink

Är hemma, kom hem igår natt. Matchen gick bra, vi kämpade jätte mycket, men förlorade mot Sunnanå SK ändå, en annan sak som är super bra är att vi ändå är vidare i SM! Så nu är vi jätte glada, vet inte riktigt när det blir, men snart iaf:) Ja tror att vi ska ner till Falun och spela(?), men vi möter Sunnaå igen om ungefär 2-3 veckor och den här gången ska vi vinna.. Jag tycker själv att det var en väldigt jämn match och dem hade en spelare som gjorde 4a mål, så det var väldigt mycket tack vare henne.. Sen måste jag säga att vi är det första GUIF laget som är vidare i SM, vilket är väldigt roligt;]

Tog ledigt från skolan idag eftersom att vi kom hem ganska sent igår och vi var väldigt trötta.. Man vet inte om man hade orkat skolan idag, så det var nog bättre och vila.. Sen har vi ingen träning ikväll heller, så det blir ännu mer vila;P Så nu ska jag duscha, fixa mig och jag hade tänkt att göra lite läxa.
Hare bra! ♥


Kommentarer

Anonym

jamen precis:)

2009-09-16 ♥ 15:15:20
http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0