Tuesday


2009-09-29 ♥ 16:52:19
Allmänt | Permalink

Är hemma från skolan nu, gick tidigare med kom inte hem så mycket tidigare för det inte. Hade engelska på morgonen ist för svenska vilket ingen visste om, sen hade vi läxförhör oxå, och gissa om jag hade pluggat? Neeeej.. men det gick bra iallafal. Gjorde prov sista timmen oxå sedan satt jag med Jessica och hennes kompis Sandra?;) Iaf, vi satt och prata och sedan gick vi mot stan.. Där skildes vi åt och jag tog bussen hem. Nu sitter jag här och väntar på maaat, sen ska jag baka något till mötet på torsdag, det är nämligen jag som ska ha fika-.-

Ikväll blire väl chilla eller Malin, vi får se, ska snart ringa henne.
Cyaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0