STAN HELA DAN'


2010-07-07 ♥ 19:28:54
Allmänt | Permalink

Hej & sorry för dålig uppdatering, har som sagt varit i Bjurholm med Malin. Både igår och idag har jag varit på stan med mamma, mycket trevligt. Vi åt på kina resturang, yummie vad gott! Det blev mer shopping än vad jag trodde, bilder på det jag shoppat kommer ikväll eller imorgon. Har även tagit lite bilder på nya systemkameran som jag fått, så då kommer jag kunna ladda upp lite fler bilder i bloggen också. Ska även beställa en design snart, det kommer bli awsome!:)

Nu ska jag gå och vara social med Ellen, hon sitter och plinkar på gitarre;)
Svarar på kommentarera ikväll efter fotbollsmatchen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0