HOME SWEET HOME!


2010-07-16 ♥ 18:30:19
Allmänt | Permalink

Tjoo! Kom nästan precis hem från Ellens stuga, nästan det första jag gjorde var att kasta mig framför laptopen och skrev ett inlägg i bloggen. Nu sitter jag och lyssnar på min älskade Justin Bieber, awawaw.

Har i allafall haft en awesome tid i stugan, tog mitt första dopp, lite sent kanske? Sen har vi bara chillat, stekt i solen, lirat lite fotboll, fiskat och spelat ''Riket''. Ngt spel som handlar om ''från viktingatiden till 1800-talet'', det var sjukt kul och även lite repetition ;) Ellens föräldrar åkte hem igår så det var bara vi och Jerry där igårkväll tills idag, väldigt kul. Idag vid lunch gick även brandalarmet ingång, snälla fråga inte varför.. ;) Vi hade även besök av en jätte söt katt, som sov utanför huset i två dagar. Men nu är jag som sagt hemma, ska snart grilla och ikväll blire och träffa Malin!:)

Min systemkamera dog efter att jag fotade3 bilder.. Men bilder kommer snart fast tagna med mobilen.

Kommentarer

emelie

http://liveonetime.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-finalister.html#comment



rööösta på mig, snälla! :)

2010-07-16 ♥ 19:40:40
http://emeliethequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0