GAME TIME TODAY!


2010-06-24 ♥ 08:31:40
Allmänt | Permalink

Eftersom att jag glömde min mobil igår kunde jag inte ta några bilder, damn it.. Så idag ska jag göra det istället, vi ska ha ''match dag'' idag och i slutet av dagen blir det nog vattenkrig. Malin skulle komma förbi idag och kolla lite också, det blir nog kul:) Vi har verkligen haft tur med vädret den här veckan, sol och blå himmel varje dag! 

Efter fotbollen ska jag kanske in till stan om jag hinner innan matchen, vi får se. Det är sista matchen innan det långa uppehållet, så det ska bli skönt att få vila lite från fotbollen!:)


Saknar stockholm med dig!

Kommentarer

malla xd

brun blev man oxå :D

jaa, men vi ska ju åka en helg i juli nån gång innan uff (a) gå på grönan och de ;d

2010-06-24 ♥ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0