SUNDAY


2011-04-03 ♥ 17:51:13
Allmänt | Permalink

Har sett på The Hills hela morgonen, sedan åkte jag med Malin till strömpilen. Nu är man nyduschad och jag ska nog måla mina naglar! Längtar tills jag ska beställa hem sminket från Elf, en grymt bra sida. Dock har jag inte testa något av sminket förrut, men jag har hört av många jag känner att det ska vara super! Nu blir det middag, i tid för en gångs skull, brukar oftast äta ganska sent.. 

Kvällen kommer mest bestå av plugg för min del, får fan ångest. Hatar att spara allt till sista dagen, ändå gör jag det. Varför? Typiskt mig.

 

Kommentarer

Anonym

Ställ gärna en eller flera frågor i frågestunden :)

2011-04-03 ♥ 21:33:07
http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0