THE BITCH IS BACK


2011-08-20 ♥ 16:45:27
Allmänt | Permalink

Okey, don't hate me know.. Vet att jag inte har bloggat sen jag åkte till Sthlm, så jag tänkte bjuda på några bilder därifrån. Mina vänner har tjatat på mig att jag ska upptatera bloggen, sooo here we go!
Hade så himla roligt i Sthlm, det var kul att träffa min moster och bo där eftersom det var jätte längesen jag var där sist. Det var kul att gå ut o festa med härligt folk, gå på stan och shoppa alla dagar, bara leva livet i Sthlm helt enkelt! Hoppas ni har haft en bra sommar so far! för det har jag!

samma kväll vi kom dit mötte vi PH Leo utanför Ojojoj, trevlig kille det där!






Eftersom att vi bodde hos min moster utanför Värmdö så var vi tvungna att ta bussen in till stan och det tog en timma..






Vi chillade på kungshallen med trevligt folk från Umeå!











Spenderade många kvällar på Snaps och träffade Nicky Sthlm! ;)




Åt bakismat på donken..




Gick en liten stadsvandring i kungsträdgården!



Saknar Sthlm som fan, vill tillbaka ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0