BACK IN UMEÅ


2011-07-18 ♥ 02:18:26
Allmänt | Permalink

JA, JAG LEVER! Jag är mycket medveten om att jag inte har upptaderat bloggen på några dagar, det behöver ni inte påpeka. Jag kom hem igår, saknar redan Sthlm, så jävla roligt det har varit! Nu tänker ni som bor i Sthlm: Ähh vadå, Sthlm är bara en stor stad? Suree, men om man jämför med lilla UMEÅ som jag bor i så ja.. förstår ni kanske. Åkte somsagt dit med min kompis Malin! Vi bodde hos min moster utanför värmdö, ganska långt ifrån stan, men ändå ett mysigt ställe! Har hängt på stan alla dagar o nätter, shoppat, ätit, varit ute på olika ställen. Var på bl.a. Snaps och Ojojoj, där träffade vi både PH Leo och BB Nicky, trevliga killar ;)

Men nu ska jag sova, är sjukt trött. Lägger upp några bilder imorgon, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0