JOBBIG DAG...


2011-07-10 ♥ 22:26:50
Allmänt | Permalink

Tror nästan det har varit en av de värsta dagarna i mitt liv. Imorse/tidigare idag åkte mami in på akuten, blindtarmen opereras ikväll.. Hoppas det går bra och om det går som det ska så kommer hon förmodligen hem imorgon :) Annars har jag inte gjort så mycket, tog en promenad med Ellen till donken (TJOCKISAR!). Vi käkade och blev så mätta att vi höll på dö, pratade lite och gick hem. Sen dess har jag bara varit hemma, sett film, snackat med Malin osv.

Idag är även exakt två år sedan Sudden dog, gud va jag saknar den katten! Han var verkligen speciell, inte alls som alla andra katter, min lilla suddboll. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0