PLUGG, PLUGG, MERA PLUGG


2011-06-06 ♥ 12:17:23
Allmänt | Permalink

Kom hem med en tröja från stan igår, så nu är jag nöjd! Vi satt på ''apberget'' och åt glass, gott men kallt vare. På kvällen tänkte vi lira kubb med några men planerna ändrades så vi tog en tripp till maxi och mötte Alexander. Sedan köpte vi godis och såg på Big Brother finalen, Grattis till Simon som vann! Han är ju härifrån umeå, awesome!

Juste, idag är det Sveriges nationaldag! Och jag fyller 18 år om en vecka, kan inte förstå vart tiden har tagit vägen?! Jag tror inte att denna dag kommer att bestå av något annat än plugg. Imorgon ska Malin och jag ha redovisning och den måste vara klar idag. Men jag tror det kommer bli bra, när vi väl sätter i gång går det fort. Mem först är det lunch som står på schemat haha. Vi hörs senare ikväll antar jag! Ha en bra dag ni andra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0