OH HAPPY DAY


2011-03-14 ♥ 21:59:30
Allmänt | Permalink

Idag var det första dagen i skolan, trodde jag. Hade tid hos tandläkaren imorse så jag missade både franskan och idrotten. Sedan åkte jag vidare och skulle kolla ryggen, men fick vänta i över två timmar på att det skulle bli min tur. Äntligen har man gjort bort det iaf, så nu ska jag äta Ipren varje dag i två veckor och sen får man hoppas på att ryggen blir bättre! Så min första skoldag blir imorgon!

Sen vill jag bara säga att Maria lyser upp min dag. Hon kan verkligen få mig på bra humör anytime, även när man mår som dåligast. Tack för att du finns vännen, min lilla knasboll! ♥






Kommentarer

Maria murris Berglund

Åhh tack så hemskt mycket!! Detsamma med dig, you are my sunshine!:D Älskar dig, finns alltid här!<3

2011-03-14 ♥ 22:56:19
http://mariaberglunddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0