KORS I TAKET!


2011-03-17 ♥ 18:44:39
Allmänt | Permalink

YEEEES, JAG LYCKADES SVÄLJA EN IPREN! Kors i taket, eftersom att jag hatar att svälja tabletter och sånt.. Nog om det, nu ska jag strax äta och byta om innan jag åker till träningen. Imorgon är det fredag och helg! Det blir tandläkaren igen, måste ''laga'' min stålbåge som jag har sen jag tog bort tandställningen. Har inga andra planer för helgen förutom sista innebandymatchen med damlaget på söndag mot Strand Ik och den ska vi fan vinna!

NU: MAT!
Så här kan det se ut när malin och jag har tråkigt på skolan.



Kommentarer

N A T H A L I E n y r é n

RÄTT SVAR PÅ GISSA KÄNDISEN FINNS UPPE OCH 3 STYCKEN ÄR LÄNKADE!

2011-03-18 ♥ 22:16:49
http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0