PARANORMAL ACTIVITY 2


2011-05-29 ♥ 13:08:57
Allmänt | Permalink

Hej på er! Sjukt rolig kväll igår, även om det inte blev som vi hade tänkt oss. Malin sov över här, sen sov vi bort hela dagen och gjorde nästan ingenting. Men idag ska vi till Intersport och kolla på nya fotbollsskor, det behövs vill jag lova! Sen får vi se vad denna tråkiga dag har att erbjuda på, det regnar idag också..

Jag måste också säga att jag hade jättekul i fredags, såg på skräckfilm med Malin, Alexander och Andreas. Vi såg Paranormal activity 2, ganska läskig film haha.. Synd bara att filmen som dem hyrde inte funkade på dvdn, men det löste ju sig bra som tur var!

Nu ska jag fixa mig lite, vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0